Voltijd onderwijsprogramma

SDO Hogeschool > Opleidingen > Voltijd onderwijsprogramma

Maak in deze video kennis met IBHS

International Business & Hospitality Studies

Business en Ondernemendheid zijn van belang voor iedere student (ook als je geen ondernemer wilt worden).  Je ziet kansen en denkt in mogelijkheden.  Het versterkt je creativiteit, actiegerichtheid en onderzoekend vermogen.  Ook dat is New Thinking!

Onze 3-jarige business opleiding richt zich op de toekomst, op de nieuwe economie.  Met een brede opleiding hou je opties open voor de toekomst.  Dankzij de brede bedrijfskundige business opleiding van IBHS behouden studenten de keuze van vele mogelijke loopbanen.  De studie geeft een goede basis om te gaan werken of om door te studeren.  De focus ligt op value-based management, entrepreneurship & creativity, sustainability, social innovation & resilience, global economy, technology en hospitality.  Onze bedrijfskunde opleiding is gebaseerd op een BBA, de voorloper van een MBA, dat wereldwijd deuren opent bij bedrijven en vervolgopleidingen.  Het is erkende versnelde driejarige hbo bacheloropleiding met DUO studiefinanciering.

IBHS | SDO Hogeschool is een Hbo Business School gevestigd in hartje Amsterdam aan de Prinsengracht 701 (hoek met Leidsestraat).  Ons motto is: New Thinking!

De wereld verandert steeds sneller.  Dat vraagt om andere vaardigheden, een andere aanpak en een andere manier van denken.  We helpen onze talenten groeien tot sterke, deskundige ondernemers en professionals klaar om de wereld te helpen veranderen.

Onze focus ligt op de praktijk.  Business als vertrekpunt.  Iedere dag delen ondernemers en professionals hun ervaringen vanuit de praktijk.  Iedere week is er een Business Experience.  Iedere maand is er een Business Week.  Ieder jaar is er een Business Trip. Ieder van de drie fases kent een Stage. Dit maakt studeren uitdagend, relevant en leuk bij IBHS.

Innovatief denken, ondernemend vermogen, onderzoeksvaardigheden en non-violent communication helpen je passies te ontdekken en realiseren.  Dat is New Thinking bij IBHS.

Zelf keuzes kunnen maken, vinden wij bij IBHS belangrijk.  De brede praktijkgerichte business opleiding geeft je vrijheid in de toekomst.  Jaarlijks kunnen uitstromen met een erkend getuigschrift geeft je vrijheid nu.  Ook dat is New Thinking!

Onze intensieve hbo business opleiding duurt 3 jaar.  Wij werken aan een juiste mindset, zodat jij weet en ontdekt waar jij naar toe wilt gaan en over de juiste bagage beschikt om de weg af te leggen.  Vanaf de start doelgericht, begeleid en ondersteund studeren, geeft versnelling, duidelijkheid en motivatie bij IBHS.

IBHS - Verrijk je toekomst!

International Business Management

Business en Ondernemendheid draaien om innovatie.  Bij IBHS leer je bedrijfsmatig onderzoeken om te creëren, verbeteren en innoveren.  Dat geeft New Thinking fundament.

We dagen je uit om na te denken over veranderingen in de wereld en hoe jij op ontwikkelingen inspeelt.  Je leert de mentaliteit van een ondernemer en een leider.  Je maakt je de omgangsvormen van het bedrijfsleven eigen.  Je leert van de successen van mensen die zich bewezen hebben, maar zeker ook van de fouten van mensen aan de top.  Dat vormt New Thinking.

Dit doen we in een kleinschalige en persoonlijke omgeving waar je structuur vindt.  Iedere student wordt gezien en gehoord.  Een groepsgrootte van 8 tot 12 studenten maakt echte interactie mogelijk en is wel zo gezellig.

Onze opleiding sluit aan bij de praktijk en biedt een toegevoegde waarde voor de toekomst.  Uiteraard is toetsing daar een onderdeel van.  Bij IBHS toetsen we door het praktisch toepassen (via beroepsauthentieke opdrachten).  Ook dat is New Thinking.

Je kan starten in oktober en in januari met onze business opleiding
Met de juiste vooropleiding bestaat ook de mogelijkheid om in het tweede jaar in te stromen.  Met een stevige structuur leggen we samen de basis voor jouw studiesucces.

Bij IBHS leer je hoe je een organisatie kan laten groeien.  In een tijd van steeds snellere verandering is het zaak om voortdurend een stap voor te blijven.  Out-of-the-box denken is niet genoeg.

annemarie simons
Annemarie Simons - Business coach bij IBHS

Meer weten?

Ga naar onze website www.IBHS.nl, kom eens langs op de Prinsengracht 701 of bel met 020-210 15 10.

Wij vertellen je graag meer over business in de praktijk, New Thinking, de sfeer, de opleiding en wat studeren aan IBHS nou zo uniek maakt.